Domyślnym operatorem wysyłek naszych produktów jest firma INPOST.
Nadajemy przesyłki door to door oraz do wybranych przez klientów paczkomatów.
W przypadku przesyłek gabarytowych ( powyżej 120 cm długości) korzystamy z firmy DPD.
Przesyłki gabarytowe są opłacane z góry.
Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie drogą mailową o jego przyjęciu przez system (oznacza to, że zamówienie zostało poprawnie zarejestrowane w naszym systemie).
W razie potrzeby nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia zamówienia i ewentualnego domówienia szczegółów.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu.
W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klient, w ciągu 4 dni roboczych, jest informowany o stanie zamówienia drogą mailową i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji: 1) częściowa realizacja 2) inny towar 3) wydłużenie czasu oczekiwania 4) anulowanie całości zamówienia.
W dniu wysyłki towaru wysyłamy potwierdzenie nadania wraz z numerem przesyłki.
TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 31 marca 2000 r. nr 22, poz. 271), produkt kupiony w e-sklepie powinien dotrzeć do Klienta najpóźniej w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia.
U nas wszystkie przesyłki traktowane są priorytetowo.
Zamówienia staramy się realizować w jak najkrótszym czasie. Zazwyczaj trwa to do 2 dni ROBOCZYCH.W przypadku gdy towar nie znajduje się w magazynie, czas realizacji może się wydłużyć. Wówczas poinformujemy Państwa o tym e-mailem.
Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować , gdy produkt nie był używany (nie nosi śladów używania), posiada oryginalne opakowanie, wszystkie metki oraz nie został w żaden sposób zniszczony.
Państwo ponoszą koszt odesłania zwracanego towaru do nas.
Gwarantujemy zwrot wartości produktu.
Pieniądze zwracamy przelewem na konto.
Warunkiem koniecznym jest dołączenie do zwracanego towaru:
- numeru konta i oświadczenia, że rezygnują Państwo z zakupu z podaniem imienia, nazwiska, adresu i numer zamówienia.
Prosimy nie odsyłać towaru "za pobraniem" - takich paczek nie odbieramy.